Friday 15 January 2010

Cheese Ball!

Ni adalah permintaan seseorang yang nak aku tempek gambar cheese ni sebab kami nak tgk macam mana rupa isi sebenarnya cheese ball nie..semua di offc excited nak tengok apa rupa isi dan rasanya....kita semua tengok!!

Cheese ball atau lebih dikenali sebagai "The Christmas Ball" sangat femes di negara Philippine.Benda ni cuma available time cmas je...bagi mereka yang pengemar cheese (mcm aku) ni ada lah diantara cheese yg paling best setakat ni ler...setiap tahun mmg tdk miss punya lol!

Nie masi lagi dalam balutan...ada iras2 buah apple lah pulak

Then setelah balutan dibuka.....nampak tu..merah menyala yuuuu

Tadaaa...ni la rupa sebenarnya cheese tu dan benda merah tu adalah sejenis lilin..so tak boleh dimakan kay!...actually isinya tak rapuh tapi orang yg memotongnya yg terlebih terrer...;P;P

Cheese ni, aku makan dgn roti but i heard those filippino, makan dgn nasi ..hmmm tak tau lah pula mcm mana rasanya sebab belum try lagi (nak try pun kena fikir 10x disebabkan 99HTN)...memang Heaven..tapi kena control lah juga sebab benda ni kaya dgn kolesterol!

10 Loves Me ;-P:

Jogger said... [Reply to Comment]

fuhhhh menggiurkan

Flo Alfera said... [Reply to Comment]

Jogger:
Mmg sedap;P

kawie2020 said... [Reply to Comment]

makan ngan nasik... cam sedap jer... hehehehehehe....

tgk pic dy pun dah mengiurkan..

Flo Alfera said... [Reply to Comment]

Kawie2000:
tula pasal..kalo bukan kerana 99HTN mmg aku dah try punya ...sabar je ler heheheh

Annie said... [Reply to Comment]

Looks delicious!

Wah if only I knew about this cheeseball, I'll order it from friends who went there recently.. Haha..

Rasa dia macam real cheese ka? Or slightly different? :p

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said... [Reply to Comment]

Cam makan white chocolate lak kan..
Rupanya tu pembalut dia ek
Aku igt leh makan ngn kulit-kulit tu sekali

Flo Alfera said... [Reply to Comment]

Annie:
Mmg real cheese..kdg2 sa makan mcm tu ja hehehhe


Zel:
Aku pun ingat boleh makan juga bila 1st time kwn belikan utk aku..rupa2nya tidak ;P

Annie said... [Reply to Comment]

Yaka.. Astaga I want one tiba2. Haha..

Unknown said... [Reply to Comment]

aku ingat td bowling ball..
hehehe

i'm Lina said... [Reply to Comment]

geramje tgk..bulat2 cam apple...

owh...yg salutan luar kaler merah tu lilin eh?

ingat leh ngap skali :p

Post a Comment

You Rock My World!