Friday 22 January 2010

Office Alone....


Adeyyy sunyinya office hari nie...farra pula on leave and my bos ada urusan di luar...kerja tak payah cakaplah...mmg sentiasa ada..cuma aku yang tak da mood nak kerja;P so pagi nie aku habiskan masa untuk "bloghopping"...at least tdk juga borink sebab macam2 story & segala info yg aku dapat hehehehhe. Perut pun lapar suda..tapi tak tau mo makan apa...nak keluar brkfast pun malas...adehhhh...semuanya pun malas..apa dah jadi ohhhhhhh =(

Hmmm aku terfikir pula nak pi bercuti during CNY....mo tenangkan fikiran...tapi dimana yah? ok lah will think about it later...sorryla coz korang terpaksa membaca n3 mcm nie (kepada yg terbacalah) ini cumalah luahan org yg @#$%%...haaaa lu fikirlah sendiri lol!

3 Loves Me ;-P:

Unknown said... [Reply to Comment]

keje banyak ker sikit aku ttp enjoy klik2 hehe

Flo Alfera said... [Reply to Comment]

Posh76:\
heheh same here

MOFASAD said... [Reply to Comment]

salam blogger..

I looked at your blog and is very good, greetings and welcome to my blog page

http://mofasad.blogspot.com/

thanz!!

Post a Comment

You Rock My World!