Showing posts with label My collegues. Show all posts
Showing posts with label My collegues. Show all posts

Wednesday, 18 January 2012

2012 Post # 7 ~ Company Annual Dinner + CNY

Every year, company will have annual dinner + Chinese New Year. This year, our dinner was held at our site office.It was such a wonderful  dinner where all employees and the bosses attended... *alert* loads of pics ahead...Let have the photos do the talking shall we? 

Food and drinks (actually ada juga yg bukan alcohol but di pisuk2)


my dear colleagues...enjoy the plentiful of foods

Our DJ of the day and some of my colleagues from engineer dept.

Me and my colleagues 



The Bosses :)
Banyak lagi gambar mau diupload tapi malas mau edit so rajin2 lah kamu pi tingu sana my FB kay. Oh ya komen saya tentang catering dari "The Hut"..memang puas hati dan sangat berbaloi..makanan dorang pun sedap ! Tengok dari gambar pun buli tau suda bah kan hihihihi. 

Bah kalo korang berminat...mana tau ada function ka..boleh lah kamu contact dorang @
The Hut (City mall)
Tel no: 088447411 / 0128431383 (Mr Johnny Liang).

Saturday, 19 November 2011

Sesi "Menternak" lemak dengan colleagues ;-)

Beruntungnya kami kemarin kena belanja makan "pizza" by our sub-con. deiii kebetulan lama suda sa mengidam mau makan pizza ne tau tapi selalu ja tdk kesampaian..well bagaikan "pucuk dicita ulam mendatang" (atekeiii main ko peribahasa sekali) termakbul juga akhirnya..thank u Mr Ah Yee ;-)


Office desk saya juga bah jadi sasaran kan...mau juga bersesak2 makan disini..baru thrill kunun wakakakaka

Nah kasi close-up sikit biar kamu berliur-liur ...inda bah just kidding!!

Ini muka2 baru dari admin dept. Sa sayang betul dorang ne tau..rajin & fast learner ;-)

Makcik cleaner pun tdk ketinggalan ....(yg baju belang2 tu) 

Overall..sa berjaya telan 2 slice yg kecil + 1 slice yg besar...sampai pagi ne pun masi terasa kenyang lagi...punya lah godoot.Ni semua gara2 teda ambil breakfast..nah kelaparan tahap gaban suda time tu.

Bah weekend suda ne..apa plan korang? 

Note: sorry gambar kurang berkualiti sebab guna hp ja.