Wednesday 11 November 2009

Almost "kantoi".....

Funny...tadi masa aku ngan Farra lepak katoffice's pantry, dia usha2 peti sejuk then jumpa "tapai pulut" pastu dgn selamba ja dia cakap..eh flo sedap juga tapai ni sejuk2 boleh rasa gas dia..so aku pun dgn spontan ambil secubit nak merasalah konon...belum sempat benda tu masuk dlm mulut tetiba farra jerit..aikss ni bukan nasi ke?? dua2 pun blurrr oh no "Nasi"!!!! .aku pun terus buang dlm tong sampah..farra pun apa lagi semuanya di humban dlm tong sampah..muahahaha kelakar giler.oh ya untuk pengetahuan uols cik Farra kita ni pun tak makan nasi walaupun dia tak join 99HTN.( motif tak tahu sebab dia ni mmg dah slim pun ) T_T apa pun aku sangat happy cuz at least ada juga teman seperjuangan dlm office ni "wink" Hah! ni lah benda yg hampir2 mengkantoikan aku ngan Farra!!
Psssttt.......... Pn.Zel, jangan tolak markah yer..(just kidding)

2 Loves Me ;-P:

kawie2020 said... [Reply to Comment]

hahahaha.. pulut bukan sejenis nasi ker?

Flora said... [Reply to Comment]

Kawie2020: tu la pasal hehehe

Post a Comment

You Rock My World!