Monday 2 November 2009

MONDAY BLUESSSS


Arrrgghhh!!!! penyakit M a.k.a malas melanda...aku pun tak fahamlah napa every monday mood kerja cuma 50-50 hehehe...padahal dari saturday to sunday kerja aku cuma layan movie saja.kejap buat kerja...kejap layan blog..so bila lah kerja tu habis..sottt.Pas tu aku pi check my Nuff's account...fuyooo dapat komisen walaupun sedikit but at least mood tu datang balik muahahahahaha...so my dear friends..jan korang hairan after ni aku jadi "Nuff's Hunter" dlm blog kamu...but korang pun rajin2 lah klik balik nuff's ads aku kay! kira mcm give and take lah tu...ok ok sambung kerja balik...(^_')

2 Loves Me ;-P:

*Cik Sara @ D'Sahanara* said... [Reply to Comment]

suka nye tgk kucing nie..comel gila dia..

un said... [Reply to Comment]

maka bertambahlah lagi seorang nuff's hunter dalam alam maya ni.:).

Post a Comment

You Rock My World!