Wednesday 6 January 2010

My Latest 99HTN .............

Ingat tak hari itu after 3ddp, i managed to lost about 2kg and my weight is 66kg...thank God, selepas balik dari cmas's holiday, berat aku masih maintain lagi tau...ini semua berkat dari kesabaran dan kesungguhan aku dlm menempuhi segala dugaan terhadap godaan makanan.and thanks to my mom too coz dia sangat memahami yang anaknya nak slim nie dan bersusah-payah menyediakan makanan yg sihat untuk aku sepanjang percutian.
Lagi best, walaupun berat maintain 66kg tapi terasa diriku lebih berharga (perasan) sebab seluar jeans yg lama dah boleh muat...keyakinan diri semakin bertambah dan semangat untuk K.U.R.U.S semakin berkobar2!! I have another 11Kg to lose!!!!! (^_^)
Gym merupakan rumah kedua buat aku sekarang nie....selepas kerja terus drive ke situ.
Makan seperti biasa cuma malam aku kureng sikit...after 7.00pm NO FOODS ALLOWED!. Aku ingat nak start balik 3ddp next week. bak kata Niney detox setiap minggu which is very good! Keep it gurl!!. Ok la itu saja perkembangan terbaru aku sepanjang 99HTN nie ...so how about others?

3 Loves Me ;-P:

Jogger said... [Reply to Comment]

ada someone dr rakan blogjog nak kuruskan badan dier... so suggest your food regime & ur blog for reference...

nnt letak laa pic sebelum dan sesudah yerkk

Unknown said... [Reply to Comment]

cayalah paling takut kalu berat naik tp suker makan camno huhu

Flo Alfera said... [Reply to Comment]

Jogger:
Actually flo dah pernah buat n3 before & after.

Posh76:
Tu la pasal no pain no gain hahahahha

Post a Comment

You Rock My World!