Friday, 12 February 2010

All about foods!!

Sejak berakhirnya 99HTN, aku semakin rajin memasak untuk lunch heheheh..tak kiralah apa jenis masakan pun...tak kira sedap ataupun tidak yg penting aku tak ingat makan nasi.Biasanya aku ambik light brkfast and heavy lunch but for dinner..cuma makan fruits ja. Walau mcmmana pun makanan tu tak boleh makan selalu like maggi & spaghetti sebabnya...korang fikirla sendiri akibatnya kalo selalu makan benda tu. hehehehehehe

Maggi mee special ..wakakakak

Mixed Veggie with Chicken's Soup

Spaghetti ( My first trial ) >_<

Pssttt....ada terliurkah?? hahahahhahah just kidding

8 Loves Me ;-P:

zac zirwan said... [Reply to Comment]

awat spagheti tu nmpk cm kaler laen je..=P

hisham said... [Reply to Comment]

salam..pandainyer u msk...leh la dtg umah ni....

Mia-Ina said... [Reply to Comment]

sejak mia terbaca entry flo tentang penurunan slps 99HTN tue, mia jd smgt gak...tabik kat flo sbb berjaya kwl perasaan makan nasi..

mia mmg jadikan flo idola mia saat ni....di saat mia tgh nk maintain my weight....

P/s : flo, spaghetti goreng mcm ala mee goreng ke?

Flo Alfera said... [Reply to Comment]

Zac:
hahahah sebenarnya aku campur sekali dgn kuahnya itulah pasal kaler nampak mcm laen ja hehehhe

Flo Alfera said... [Reply to Comment]

Hisham:
Pandai tu tdkla..setakat utk makan sendiri2 boleh lah ;P

Flo Alfera said... [Reply to Comment]

Mia-Ina:
Idola? wahhh kembang hidung aku heheheh..sebenarnya aku dah bosan jadi gemuk sebab tulah semangat nak kuwus..cesss

Spaghetti tu..aku masak ikut resepi sendiri muahahahaha...hmmm lebih kurang mcm mee goreng juga ..faham2 jalah 1st trial ;P

ween said... [Reply to Comment]

maggi mee itu menggiurkan :D

Faizah_Haris said... [Reply to Comment]

sedappp jek tgk megiii tuu... ishkkk3

Post a Comment

You Rock My World!