Wednesday 11 August 2010

My blog's Makeover!

Tadaaaa...how's my new blog's layout?? hehehhehe ni mesti ada yg hairan napa aku tutup blog aku secara tiba-tiba...sebenarnya aku sibuk buat renovation & tukar tagline (ada lah sebabnya). .Sorry lah sebab teda sempat bagi notice cetttt...mengada-ada! actually aku jeles tgk orang lain tukar layout blog dorang so aku pun teda mau ketinggalan hohohoho.

Oh ya aku dah mula bertugas di K.K (same company). So far ok lah kerja pun lebih kurang ja sama. Staffs di sini pun semuanya mesra alam .(^_*)..aku pun busy "mencantikkan" rumah baru ku masi banyak benda yang kurang hehehehhehe. Kepada mereka yg ada letak aku dalam list blog korang..pandai2 lah tukar tu tagline k. Va Va Voom..;P;P

p/s...Pssttt korang tau kah..ada sumber2 yg boleh dipercayai. bagitau yg ada seseorang yang sakit hati sebab tak dapat buka blog aku..why ahh???


6 Loves Me ;-P:

farra-eng said... [Reply to Comment]

mana rumah baru mari sni sahre hias2 rumah KK tu hehe (^.^)

Va Va Voom said... [Reply to Comment]

hahahhaha bah nanti lah kalo suda siap baru ku post kan di sini...hehehhee

Annie said... [Reply to Comment]

Wah cantik! I see pink ;)

Va Va Voom said... [Reply to Comment]

Annie:
Hehehehe i knw ur fav color to kan.;)

SJB aka SUELYN J-B. said... [Reply to Comment]

Kau lah pulak ni, patutlah saya fikir fikir siapa juga ni Va Va Voom hehehe.

Anyway, cantik blog kau, nama pun hebat hehehe.

Anonymous said... [Reply to Comment]

Wah sikit sia tia kana ko punya page baru nie....tiba2 va va voom!!! mcm sa familiar jak perkataan va va voom nie....di mana yah!!

Post a Comment

You Rock My World!