Sunday, 10 April 2011

Dinodai Pengkid???

Cerita ne keluar dalam Melodi hari ni...

Adira
“SAYA masih ‘suci’! Saya juga belum pernah dinodai atau terlanjur dengan mana-mana lelaki mahupun pengkid yang dimaksudkan. Tolonglah, jangan menghina saya serendah itu. Saya masih ada harga diri dan maruah. Naluri kewanitaan saya masih terhadap lelaki. Saya ‘lurus’! Namun, saya tidak mampu membuktikannya hari ini, tapi suatu hari nanti saya pasti akan berkahwin dengan seorang lelaki dan mempunyai keluarga,” kata Adira...cerita seterusnya sila baca sini

Note: heran juga napa sampai "kesucian" pun boleh jadi isu oleh pihak media sekarang ne.

8 Loves Me ;-P:

CathJ said... [Reply to Comment]

ada2 saja skrg ni.. :).. sudah nama dia media mcm tu lah... cari makan sampai mengaibkan org..

FaKArePa!n said... [Reply to Comment]

em, takde lagi istilah privacy dalam dunia skarang ni..

Jom baca..
Setahu Aku Susuk Tu Haram !!

Farra Dhelina said... [Reply to Comment]

itu lah nama nya dunia artis kan..semua takde privacy...

Anne B. said... [Reply to Comment]

teda sdh gosip/crita hot bah tulah sampai hal gini mau ksi besar2 kan hehee..lucu juga...punya personal hal gini ni..

SJB AKA SUE J-B. said... [Reply to Comment]

Tiada cerita lain sudah.

Flo said... [Reply to Comment]

CathJ;
ya lah macam2 lah cara dorang mo cari makan sekarang ne..kecian juga ne artis kalo tu cerita mmg tdk betul.

FP
Betul tu:)

FD
ya lor banyak risiko jadi artis ne :)

Anne
ya lah..cerita mcm ne pun boleh jadi isu..

SJB
Kehabisan cerita suda bah tu..

beaty said... [Reply to Comment]

aihhh ni media kan kadang bikin banyak mulut ja..orang yng tidak buat salah kena kasi salah..orang yang buat salah berabis ditutup ni..ishhh

Just Call Me Bitt said... [Reply to Comment]

tak de modal lain nak tanya la tu..kesian kann

Post a Comment

You Rock My World!