Wednesday 19 May 2010

The reason why i seldom update my blog ...

Since our project r completed, so aku sangatlah sibuk untuk mengemaskinikan dokumen2 yang bakal dihantar ke hq.For the past few weeks aku terpaksa berkerja lebih masa sebab terlalu banyak yang perlu disetelkan...sehingga hari ni pun masih bz lagi tapi aku saja curi2 mengupdate blog aku..so u guys knw what is going on kan...kalo ada masa terluang memang aku sentiasa mengambil kesempatan untuk menjenguk2 blog korang hehehehehhe.Keadaan opis aku sekarang ni sangat lah messy macam di landa tsunami...

Nasib baik ada orang tolong aku packing semua drawing ni..berat gila eh!


Dokumen2 yg sdg dikemaskinikan...semuanya menunggu kena packing

Dokumen2 yg telah dikemaskinikan akan dimasukan kedalam peti kayu tersebut

ehhhhh mcm kerandalah pula hehehhehe

Ok lah kalo ada masa lagi nanti aku update blog k..sambung kerja dulu :)

5 Loves Me ;-P:

Unknown said... [Reply to Comment]

patutler sibuk betul ni...hehe

SJB aka SUELYN J-B. said... [Reply to Comment]

Begitu lah bah kalau busy. Bah kalau ada masa update lah :D.

Va Va Voom said... [Reply to Comment]

Posh:
Itulah pasal.tapi sekarang dah okla.

Flo Alfera said... [Reply to Comment]

SJB:
Bah mau rajin suda sa update ni hehehhe

Flo Alfera said... [Reply to Comment]

Lydia:
Hi Lydia tnx for visiting my blog and the info too..will try it soon.

Post a Comment

You Rock My World!