Wednesday 10 August 2011

Luahan hati dari my "Fruit Child"


Heyyoooo nama saya "Kissey"..hari ini sa mau menyibuk di blog aunty Flo saya..sebab dia sekarang ni sedang dilanda angin malas lagi..;-P Lihat lah senyuman ikhlas dari saya untuk pembaca setia aunty Flo.(mata tertutup tu sebab saya ni camera shyyyy) lalalala.

Ok sebenarnya cerita ni basi suda...setiap kali saya suruh aunty Flo update, ada saja "trick kampung" dia..sampai saya pun give up suda..hmmmmm cerita ini mengisahkan birthday aunty Gee iaitu aunty saya yg no 3 adik kepada mommy dan aunty flo..erkkk kamu faham juga bah kan. Ini pun last minute baru saya tau itu pun bila sa tengok mommy busy membakar kek. Daddy pula sibuk memasak utk hidangan ringan kami nanti.

Ok sekarang mari kita lihat kek siapa yg lebih cantik dan sedap?? yang mommy buat atau yg aunty Gee beli dari kedai?..ok lah mommy punya kek kalah cantik tapi dia tetap menang sebab kek mommy lagiii sedappppp dari kek yg aunty Gee beli..jangan marah aunty! hehehehe

Sementara dorang sibuk di dapur....saya diberi tugas untuk menjaga kek2 di luar...wow sa paling suka dengan tugas itu...tengok dari wajah comel saya....memang dah tau bah kan..yes yes!!!

Masa tu saya sangat curious dengan buah2 merah yg menghiasi kek aunty Gee...eleh..ambil sebijik bukannya dorang tahu kan...hehehehe..dengan tdk membuang masa saya terus "ngappp" sebijik ....uwekkkk manisnyaaa...

Percubaan kedua mau pula merasa kek aunty Gee..tapi belum sempat tiba2 aunty Gee keluar dari dapur...sa pun buat muka selamba dengan senyuman yang paling manis...oppssss buah ceri masi di tangan..tdk sempat mau kasi tapuk..nahhhh kantoiiii 


Aunty Gee Geram so dia palit kan cream kek di hidung saya..heeeee jahat!


Saya pun cuba mengambil hati aunty Gee dengan menyuapkan dia kek...akhirnya berjaya sebab tengok saja muka happy dia tu. ini jarang sekali berlaku sebab selalunya saya yg kena suap..sekarang ni terbalik pula..siapa pula budak kecil sekarang niiiiii...;-(

Sebelum saya merajuk mommy cepat2 datang pujuk sambil menyuapkan kek utk saya pula...hehehe mengena juga "trick kampung" saya..korang mesti tertanya2 kan napa teda gambar aunty flo dalam ni cerita..ishhh bukan kamu inda tau kan..dia tu memang suka buat kerja di  sebalik tabir saja... hohohoho


tengkiu aunty2 and uncle2 sebab suda baca coretan saya.....dnt worry kalo aunty Flo malas lagi...biar saya saja yang merepek disini..lalalalala


ok babai....muahhhhhhhh



13 Loves Me ;-P:

Just said... [Reply to Comment]

sampai dua kek ooo... abis ka?? ;p

Flo said... [Reply to Comment]

@Just:Mana dapat habis..masi ada lagi di icebox adik sa..hehehehe

beaty said... [Reply to Comment]

atok sedap tu kek..dei bagi sa sikit..heheh

Aki said... [Reply to Comment]

kalau betul anak buah ko update,punyalah kiut.. hahaha.. :-p.. tapi,apa-apapun,tu kek sadap.. ^_^.v..

Flo said... [Reply to Comment]

@beaty:ayaaa mau expired sudah tu kek..bah nanti sa belanja ko makan kek lah hehhe

Flo said... [Reply to Comment]

@Aki:Hahaha kalo dia yg updated memang buli masuk tu guinness world records suda tu hahaha

Annie said... [Reply to Comment]

Wuh macam muka your sis pula si 'fruit child' ko Flo :D Hehe.. Siok dia bah kan kena suru jaga cakes..

CHINA DOLL said... [Reply to Comment]

punya cumil ko punya childfruit. hehehe

Flo said... [Reply to Comment]

@AnnieMing:Photostat kan...tukang jaga yg pagar makan padi punya heheheh

Flo said... [Reply to Comment]

@CHINA DOLL:Childfruit yg hyperactive punya hahahaha

Rose Flower said... [Reply to Comment]

Pandai juga posing ko punya fruit child tu...cute2 semua posing dia hehehehehe....

Okayarms said... [Reply to Comment]

Hahaa hi there Kissey... ;D Camera shy ka? Atau itu posingan kamu? hehee.

Wa 2 cakes for Kissey? Awesome.

aemynadira said... [Reply to Comment]

hahaha punya kiut si Kissey ni...campin betul dia p update blog kan..haha...
sy suka tgk kek warna pink tu..cute mcm si Kissey ^^

Post a Comment

You Rock My World!